القائمة الرئيسية

الصفحات

أفضل موقع لزيادة ساعات المشاهدة وعدد المشتركين على قناة اليوتيوب


أفضل طريقة لزيادة عدد المشتركين و زيادة ساعات المشاهدة على قناة اليوتيوب 


لو بتدور على طريقة تزود بيها عدد المشتركين و تزود عدد المشاهدات على القناة .
لو بتدور على طريقة تزود بيها الأرباح من قناة اليوتيوب .
لو بتدور على طريقة تقدر من خلالها تروج لفيديوهاتك و تزود عدد المشاهدات على مواقع التواصل الإجتماعى ، يبقى كمل معانا الموضوع لحد الأخر و إن شاء الله هتحقق هدفك و الطريقة مجربة و فعالة 100% .

فى الفترة الأخيرة وضعت إدارة اليوتيوب شروط صعبة لإستمرار القناة و عرض الفيديوهات فى نتائج البحث و من ضمن هذة الشروط أن يحقق صاحب القناة 4000 ساعة مشاهدة بلإضافة إلى 1000 مشترك .

و هذا الأمر قد يكون صعب لأى منشىء محتوى فى البداية فليس من السهل أن يحصل على هذا العدد من المشاهدات ولا الأشتراكات على القناة ، قد يلجاء صاحب القناة إلى الأصحاب و الأقارب و يطلب منهم زيارة القناة و مشاهدة الفيديوهات و الإشتراك فى القناة و لكن قد لا يؤدى هذا الوصول إلى الغرض المطلوب و هو الـ 4000 ساعة مشاهدة و 1000 مشترك .

و لذلك نقدم إلى حضراتكم هذا الموقع الذى يساعدكم فى الوصول إلى ساعات المشاهدة والإشتراكات المطلوبة من إدارة اليوتيوب و كل هذا بطريقة شرعية و سليمة 100% .

موقع cutshare

يمكنك هذا الموقع من إرسال رابط قناتك إلى جميع أصدقائك على مواقع التواصل الإجتماعى ثم يقوم بإعادة توجيههم إلى قناتك على اليوتيوب لمشاهدة الفيديو و الإشتراك فى القناة .

طريقة إستخدام الموقع 


1- هنفتح الموقع من خلال الضغط على https://cutshare.net/

هتظهرلك صفحة الموقع و اللى بتحط فيها رابط الفيديو اللى هتعمله مشاركة مع أصدقائك على مواقع التواصل بتضغط على كلمة try now .





بعد كدة هيظهرلك رابط جديد بتعمله نسخ و تبدأ تعمله مشاركة مع أصدقائك على مواقع التواصل الإجتماعى و أى حد هيضغط على الرابط هيحوله مباشرة لموقع اليوتيوب و يقدر من خلاله يشترك فى القناة أو يعمل لايك و كومنت على الفيديو .




فى الختام أتمنى أن يكون الموضوع نال أعجاب حضراتكم و لو فى أى إستفسار يريت تسيبه فى الكومنتات و هنرد على حضراتكم إن شاء الله .






هل اعجبك الموضوع :

تعليقات